    Subject: Re: Terminy wyborcze
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 17 Feb 2020 17:57:56 +0100

    W dniu 17.02.2020 o 15:18, J.F. pisze:

    > Z drugiej strony - celem prawa raczej nie jest pozbawienie jakiejs
    > partii mozliwosci wystawienia kandydata, tylko dlatego, ze zmarl, czy np
    > aresztowany zostal ..

    No nie jest. Ale sorry - skoro pis depcze idee prawa, to nie ma
    moralnego prawa domagać żeby inni czynili inaczej.

    > Dlatego moze powinien byc zapis, ze komitet moze wystawic drugiego
    > kandydata jeszcze tydzien przed wyborami.
    > Albo - ze narod moze wpisac dowolne nazwisko na karte wyborczą.

    Być może, ale nie ma.

    > Zawsze mozna wygrac wybory i przed TS ich ...

    Sprawdź co może trybunał. Też kiedyś myślałem że za zdradę stanu to mogą
    kogos może nie pod płot ale przynajmniej do pierdla zamknąć. Pisiory się
    nie boją TS, tylko sądów powszechnych. Dlatego między innymi tak im
    zależy na deformie.

    --
    Shrek