  • 1. Data: 2020-02-16 21:14:35
    Temat: Terminy wyborcze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Tak mnie naszlo ... tfu, tfu, odpukac,
    ale gdyby tak znow jakas katastrofa w Smolensku i gdyby Duda zginal
    10 kwietnia?

    PiS szybko znajdzie nowego kandydata, ale tam przeciez jakies terminy
    sa, nie mozna zglosic zbyt pozno. I PiS zostanie bez kandydata.
    Wybory przesuna ? Czy Prezes oglosi falszerstwo ?

    A przeciez to nie musi byc Smolensk, niech inny kandydat umrze tuz
    przed wyborami.

    Albo przed druga tura zejdzie jeden z dwoch kandydatow ... jest zapis,
    ze wchodzi kolejny z listy ?

    J.

  • 2. Data: 2020-02-16 21:28:25
    Temat: Re: Terminy wyborcze
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2020 o 21:14, J.F. pisze:

    > Tak mnie naszlo ... tfu, tfu, odpukac,
    > ale gdyby tak znow jakas katastrofa w Smolensku i gdyby Duda zginal
    > 10 kwietnia?

    To prezes ogłosi, że to zamach i w związku z tym nadzwyczajne
    okoliczności wymagają nadzwyczajnych środków.

    Albo znajdą innego dudę;) BTW - pani główna księgowa urzędu skarbowego w
    opolu (od mandatów) jest imienniczką naszej pseudopierwszej damy - możej
    jej mąż też;)

    > PiS szybko znajdzie nowego kandydata, ale tam przeciez jakies terminy
    > sa, nie mozna zglosic zbyt pozno. I PiS zostanie bez kandydata.

    Się zrobi uchwałę wstecz, a w czym problem? No może jakby się przekręcił
    na miesiąc przed, bo wtedy nie zdążą przez senat przepchnąć. Ale wierzę
    że coś wymyślą. To ich być albo nie być, bo oni bez władzy absolutnej
    rządzić nie umieją.

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-02-17 01:47:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2020 21:28:25 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    >
    > Albo znajdą innego dudę;) BTW - pani główna księgowa urzędu skarbowego w
    > opolu (od mandatów) jest imienniczką naszej pseudopierwszej damy - możej

    Sugerujesz, ze wystarczy znalezc innego Andrzeja Dude ?

    No ... cos w tym jest. Pesel na zgloszenu jest ?
    A np data urodzin ?

> [...]
    > na miesiąc przed, bo wtedy nie zdążą przez senat przepchnąć. Ale wierzę
    > że coś wymyślą. To ich być albo nie być, bo oni bez władzy absolutnej

    No ale czy pozbawienie suwerena mozliwosci poparcia swojego kandydata,
    to byloby dobre ?

    J.

  • 4. Data: 2020-02-17 06:59:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 01:47, J.F. pisze:

    > Sugerujesz, ze wystarczy znalezc innego Andrzeja Dude ?

    Sztuka jest sztuka;)

    > No ... cos w tym jest. Pesel na zgloszenu jest ?
    > A np data urodzin ?

    Nie wiem. Ale jak jest to co za problem - wyrobi się się właściwy. Pis
    niejednokrtonie udowadniał, że ma w dupie cel i zasady prawa i jawnie
    leciał w chuja. Przyślą nowego Andrzeja Dudę, który pokaże dowód gdzie
    numer pesel i data się zgadza. No i co zrobisz - do zerokuratury
    zgłosisz. A zgłszaj sobie.

    > No ale czy pozbawienie suwerena mozliwosci poparcia swojego kandydata,
    > to byloby dobre ?

    Samo w sobie może i nie. Ale prawo działające wstecz jest prawie zawsze
    słabe, a już o tym, że masz pewność, że taka możliwość postałaby tylko w
    przypadku nieszcześliwego wypadku dudy a kidawy już nie tak. To już
    grzebanie wyborach. A jak już wiesz, pis uważa że skoro suweren ich
    wybrał, to są ponad prawem, bo przecież prawo nie może ograniczać suwerena;)

    IMHO w normalnym kraju w takiej sytuacji druga osoba w państwie zaprasza
    do siebie pozostałych kandydatów i wspólnie znajdują sposób, żeby wzorem
    futbolowego fairplay wybić piłkę na aut. Teraz podstaw sobie zamiast
    normalny kraj polskę, zamiast drugą osobę - witek i już wiesz dlaczego
    piszę, dlaczego dekada to mało żeby naprawić zniszczenia poczynione
    przez psiorów:(

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-02-17 15:18:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Sztuka jest sztuka;)

    W sumie ... czemu nie :-)
    W poznym okresie kampanii to cos moze opozycja psioczyc, nie z takim
    kandydatem sie suweren potykal na wiecach, ale we wczesnym etapie -
    skad wiadomo, ze to nie ten ? :-)

> [...]
    >jawnie leciał w chuja. Przyślą nowego Andrzeja Dudę, który pokaże
    >dowód gdzie numer pesel i data się zgadza. No i co zrobisz - do

    Z drugiej strony - celem prawa raczej nie jest pozbawienie jakiejs
    partii mozliwosci wystawienia kandydata, tylko dlatego, ze zmarl, czy
    np aresztowany zostal ..

> [...]
    >zawsze słabe, a już o tym, że masz pewność, że taka możliwość
    >postałaby tylko w przypadku nieszcześliwego wypadku dudy a kidawy już

    Dlatego moze powinien byc zapis, ze komitet moze wystawic drugiego
    kandydata jeszcze tydzien przed wyborami.
    Albo - ze narod moze wpisac dowolne nazwisko na karte wyborczą.

> [...]
    >sobie zamiast normalny kraj polskę, zamiast drugą osobę - witek i już
    >wiesz dlaczego piszę, dlaczego dekada to mało żeby naprawić

    Zawsze mozna wygrac wybory i przed TS ich ...

    J.

  • 6. Data: 2020-02-17 17:57:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 15:18, J.F. pisze:

    > Z drugiej strony - celem prawa raczej nie jest pozbawienie jakiejs
    > partii mozliwosci wystawienia kandydata, tylko dlatego, ze zmarl, czy np
    > aresztowany zostal ..

    No nie jest. Ale sorry - skoro pis depcze idee prawa, to nie ma
    moralnego prawa domagać żeby inni czynili inaczej.

    > Dlatego moze powinien byc zapis, ze komitet moze wystawic drugiego
    > kandydata jeszcze tydzien przed wyborami.
    > Albo - ze narod moze wpisac dowolne nazwisko na karte wyborczą.

    Być może, ale nie ma.

    > Zawsze mozna wygrac wybory i przed TS ich ...

    Sprawdź co może trybunał. Też kiedyś myślałem że za zdradę stanu to mogą
    kogos może nie pod płot ale przynajmniej do pierdla zamknąć. Pisiory się
    nie boją TS, tylko sądów powszechnych. Dlatego między innymi tak im
    zależy na deformie.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2020-02-17 18:11:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >No nie jest. Ale sorry - skoro pis depcze idee prawa, to nie ma
    >moralnego prawa domagać żeby inni czynili inaczej.

    >Być może, ale nie ma.

    Bo na razie jeszcze zaden nie umarl na tydzien przed wyborami.

    J.

  • 8. Data: 2020-02-17 18:41:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 18:11, J.F. pisze:

    > Bo na razie jeszcze zaden nie umarl na tydzien przed wyborami.

    Już ci pisałem jakie jest cywilizowane rozwiązanie w takiej sytuacji.
    Nie moja wina, że cywilizowane rozwiązania nie pasują do obecnie
    rządzącej partii

    --
    Shrek