    Subject: Re: Terminy wyborcze
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 16 Feb 2020 21:28:25 +0100

    W dniu 16.02.2020 o 21:14, J.F. pisze:

    > Tak mnie naszlo ... tfu, tfu, odpukac,
    > ale gdyby tak znow jakas katastrofa w Smolensku i gdyby Duda zginal
    > 10 kwietnia?

    To prezes ogłosi, że to zamach i w związku z tym nadzwyczajne
    okoliczności wymagają nadzwyczajnych środków.

    Albo znajdą innego dudę;) BTW - pani główna księgowa urzędu skarbowego w
    opolu (od mandatów) jest imienniczką naszej pseudopierwszej damy - możej
    jej mąż też;)

    > PiS szybko znajdzie nowego kandydata, ale tam przeciez jakies terminy
    > sa, nie mozna zglosic zbyt pozno. I PiS zostanie bez kandydata.

    Się zrobi uchwałę wstecz, a w czym problem? No może jakby się przekręcił
    na miesiąc przed, bo wtedy nie zdążą przez senat przepchnąć. Ale wierzę
    że coś wymyślą. To ich być albo nie być, bo oni bez władzy absolutnej
    rządzić nie umieją.

    --
    Shrek