  • Data: 2002-03-14 10:06:43
    Temat: Re: Teren prywatny i jego ochrona
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Mar 2002 16:52:26 +0100, "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>
    wrote:

    >Tresc napisu byla uzgadniana z komendantem strazy miejskiej

    >Niestety ani Straz Miejska ani Policja interweniowac nie chce

    Nie po to poradzili Ci taki napis aby teraz reagowac na Twoje zaczepki
    ;)

    A powaznie - w Trojmiescie straz miejska przyjezdza blyskawicznie, nawet
    w swieto zmarlych. Mieszkam blisko cmentarza i w to swieto mam
    norotycznie zastawiany wjazd do garazu. Samochodziki sa odholowywane w
    sina dal.

    Zloz skarge czy cos... Albo powiedz temu kolesiowi, co blokuje, zeby
    jednak zechcial kupic te tiktaki ;)

    Berberek