  • 1. Data: 2007-09-05 06:47:17
    Temat: Teoretycznie o gwarancji
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Powiedzcie mi czy dobrze kombinuję ;)
    Mam towar na który jest gwarancja 12 miesięcy. Towar psuje sie po 12
    miesiącach i 2 tygodniach. Na zgłoszenie uszkodzenia z tytułu gwarancji mam
    miesiąc czyli 4 tygodnie.
    Więc zgłaszam, że towar uległ uszkodzeniu 3 tygodnie temu - czyli jeszcze
    podczas trwania gwarancji. Czy w takim wypadku towar powinien zostać objęty
    gwarancją ?

  • 2. Data: 2007-09-05 07:20:19
    Temat: Re: Teoretycznie o gwarancji
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 05 Sep
    2007 08:47:17 +0200, mz zeznał(a):

> [...]
    > podczas trwania gwarancji. Czy w takim wypadku towar powinien zostać objęty

    Twoim zdaniem to nie jest złodziejstwo, cwaniaczku ?

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 3. Data: 2007-09-05 07:34:46
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2007 08:47:17 +0200, mz zeznał(a):

    > Twoim zdaniem to nie jest złodziejstwo, cwaniaczku ?

    witam

    wiesz, jeżeli przekonasz gwaranta, że rzeczywiście wada powstała w okresie
    trwania okresu gwarancji, to ma obowiązek ja przyjąć; pytanie tylko jak ją
    załatwi - zawsze może uznać, że uszkodzenie powstało z przyczyn, które nie
    podlegają gwarancji - patrz książeczka gwarancyjna

    pzdr

  • 4. Data: 2007-09-05 07:42:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    stern wrote:

    > Twoim zdaniem to nie jest złodziejstwo, cwaniaczku ?

    Moim zdaniem to ty jakiś niedorozwinięty umysłowo jesteś - nie dość, że
    nie odpowiadasz na temat, to jeszcze nie rozumiesz znaczenia używanych
    przez siebie słów.

  • 5. Data: 2007-09-05 08:04:19
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    > Twoim zdaniem to nie jest złodziejstwo, cwaniaczku ?

    A dlaczego zakładasz z góry, że chcem tak zrobić ?
    Zastanawiałem sie teoretycznie nad taką opcją. Lubisz widze, wszystkich
    traktować jedną miarą.
    Oby nie swoją.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-09-05 08:36:59
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    stern pisze:

    > Twoim zdaniem to nie jest złodziejstwo, cwaniaczku ?

    ??? A Ty tak do końca normalny jesteś?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 7. Data: 2007-09-05 08:51:47
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 05 Sep
    2007 10:04:19 +0200, mz zeznał(a):

    a ja zadałem tylko teoretyczne pytanie.

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 8. Data: 2007-09-05 08:52:42
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Powiedzcie mi czy dobrze kombinuję ;)
    > Mam towar na który jest gwarancja 12 miesięcy. Towar psuje sie po 12
    > miesiącach i 2 tygodniach. Na zgłoszenie uszkodzenia z tytułu gwarancji mam
    > miesiąc czyli 4 tygodnie.

    zapytaj producenta, który udzielił gwarancji na takich zasadach

  • 9. Data: 2007-09-05 09:00:15
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 05 Sep
    2007 10:36:59 +0200, PlaMa zeznał(a):

    > ??? A Ty tak do końca normalny jesteś?

    pewnie nie.

    Za dużo widziałem sprytnych ludzi, dla których kłamstwo jest sposobem na
    życie.

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 10. Data: 2007-09-05 14:38:03
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > zapytaj producenta, który udzielił gwarancji na takich zasadach

    Może się mylę, ale kolega zadał pytanie teoretyczne skłaniające do dyskusji,
    a to skończyło się napadem na niego i jakimiś obelgami.
    Wydawało się, że to grupa dyskusyjna do dyskutowania o różnych aspektach,
    ale...

    Aż boję się zapytać jakie konsekwencje prawne grożą za gwałt na kozie, bo
    teraz ja zostanę napadnięty i wyzwany od zoofilów czy jak ich tam się nazywa
    :-)