  • 1. Data: 2006-11-07 12:39:27
    Temat: Telekomunikacja
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    mam takie pytanko, może ktoś odpowie.

    Pojawił się problem z połączeniami telefonicznymi, a co za tym idzie - z
    neozdradą.
    Zgłaszam potrzebę naprawy od około 2-ch miesięcy (od około 15 września).
    Cały czas jestem oszukiwany w BOK (9393), i przez różnych pracowników TP
    S.A., którzy twierdzą, że podobno jest naprawione.
    Czy w tej sytuacji można uznać, że TP S.A. nie wywiązuje się z warunków
    umowy?
    Czy jest sens ścigać ich o jakieś koszty, etc ...?
    Pomijam już oczywiście fakt, że co trzy - cztery dni, dzwoni ktoś i pyta,
    czy naprawione i po negującej odpowiedzi informuje mnie, że " będzie
    interweniował (a), i dalej nic).

  • 2. Data: 2006-11-07 13:47:58
    Temat: Re: Telekomunikacja
    Od: Wąski <w...@p...onet.pl>

    R De napisał(a):
> [...]
    > Pomijam już oczywiście fakt, że co trzy - cztery dni, dzwoni ktoś i pyta,
    > czy naprawione i po negującej odpowiedzi informuje mnie, że " będzie

    Proponuje napisać pismo, że w wyniku niewywiązywania się z umowy o
    dostarczanie internetu rezygnujesz z niego i zostaw to w telepunkcie.
    Oczywiście zabierz potwierdzone ksero.
    Reakcja jest natychmiastowa... przerabiałem już to kiedyś z tymi
    papudrakami z TPSA

  • 3. Data: 2006-11-09 18:16:03
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wąski" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Oczywiście zabierz potwierdzone ksero.
    > Reakcja jest natychmiastowa... przerabiałem już to kiedyś z tymi

    Naprawili. Pomógł pozew do sądu gospodarczego o odszkodowanie z tytułu nie
    wywiązywania się z zawartej umowy. Naprawili w godzinę.