  • 1. Data: 2006-11-07 12:24:25
    Temat: kto ponosi koszt transportu?
    Od: " luna" <l...@g...pl>

    witam, wysłałam notebooka do serwisu do naprawy, odmiwili naprawy i nakazalam
    im odeslac mi laptopa, za pierwsza wysyłke zaplacili oni -koszt 40 zl, teraz
    kaza mi pokryc koszt odeslania laptopa od nich (30 zl netto)
    Mam gwarancje 2 letnia, wiec nie jest to przypadkowy serwis, na podstwie
    jakich przepisow obciazaja mnie kosztem tej wysylki?

  • 2. Data: 2006-11-07 14:18:52
    Temat: Re: kto ponosi koszt transportu?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik " luna" <l...@g...pl> napisał

> [...]
    > Mam gwarancje 2 letnia, wiec nie jest to przypadkowy serwis, na podstwie
    > jakich przepisow obciazaja mnie kosztem tej wysylki?

    Skoro odmówili naprawy to chilowo załóż, że tej gwarancji nie masz i teraz
    zastanów się kto i dlaczego ma płacić za przesyłkę.

  • 3. Data: 2006-11-07 14:34:52
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    dlaczego odmowili ?

  • 4. Data: 2006-11-07 15:23:17
    Od: " luna" <l...@g...pl>

    Darek <b...@m...pl> napisał(a):

    > dlaczego odmowili ?

    zle to ujelam, po prostu stwierdzili ze w ramach gwarancji nie naprawia ,bo
    jest to uszkodzenie mechaniczne i wycenili na 1100 zl ,wiec podziekowalam im
    i poporsilam o odeslanie mi laptopa

  • 5. Data: 2006-11-07 20:29:46
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    luna napisał(a):
> [...]
    > Mam gwarancje 2 letnia, wiec nie jest to przypadkowy serwis, na podstwie
    > jakich przepisow obciazaja mnie kosztem tej wysylki?

    Za nieuzasadniona reklamacje koszty przesylki ponosi wlasciciel
    przedmiotu. Dodatkowo moze zostac obciazany kosztami diagnostyki
    (zakladajac ze jest takowa wzmianka w karcie gwarancyjnej).
    W przypadku uznania reklamacji koszty ponosi (powienien ponosic) firma
    wykonujaca gwarancje.

    Pomijajac juz to co pisałaś w poprzednich watkach, jesli serwis nie
    uznał gwarancji to koszty musisz pokryć Ty. To czy pozniej będziesz od
    serwisu wymagac uznania gwarancji w jakikolwiek sposob, w danym momencie
    nie ma znaczenia.

    pozdrawiam,
    Przemek O.