  • Data: 2012-04-23 10:28:55
    Temat: Re: Telefoniczne nękanie dziecka - karalne?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-23 09:31, Nixe pisze:

    >> Bo tak.
    >
    > Tak właśnie myślałam.

    To po co głupio pytasz ?! Nie należy zadawać pytań na które zna się
    odpowiedzi.

    > Owszem, jest to jej syn. Co nie wyklucza bycia synem także i ojca.
    > Tylko co ma piernik do wiatraka? Napisała tak, a nie inaczej.
    > Co ma tu do rzeczy semantyka?

    Psychologia mówi że ma to znaczenie.

    > Ciekawe wyrywanie tylko tych fragmentów, które akurat Tobie podpasowały.
    > A co z tym "i nie widuje się z dzieckiem od dawna, [...] Czasem słuch o nim
    > zaginie na kilka miesięcy"
    > "Syn [...] był wielokrotnie świadkiem "niemiłych" zdarzeń
    > wobec mnie, kilka razy również usłyszał wiele niemiłych słów od taty"
    > To już mało istotne szczegóły?

    Nie czemu? Ale one nie świadczą bezpośrednio o matce. A ja skupiłem się
    na matce. Te oczekiwanie prezentów po jej stronie jest.
    Ojciec też, na pierwszy rzut oka, po opisie, jest fatalny. Dziecko ma
    przechlapane.

    > Albowiem? Czytałeś ten mail z uwagą i zwróciłeś uwagę na wszystkie
    > szczegóły, czy mizoginiczna osobowość, jaka z Ciebie wyziera, kazała Ci
    > się skupić tylko na niektórych fragmentach?
    > Hint: opinia psychologa.

    A pisałem, że ja też jestem psychologiem ;) ??

    Jakby ta opinia psychologa była taka fatalna sąd ograniczyłby ojcu
    władze rodzicielską.

    > No ale pewnie albo skorumpowany albo zmanipulowany przez matkę :>

    Doświadczenie życiowe tak mówi. Jak rodzice zaczynają się szarpać na tle
    dziecka to jest z nimi coś nie tak.

    > Uhm.
    > Na pierwszy rzut oka widać, że Twoje dziecko też nie chce się z Tobą
    > kontaktować i to pewnie też wina jego wyrodnej matki.

    To twoje oko jest zezowate ;) Ale wisi mi co tam sobie myślisz.

    > Ot, pozwoliłam sobie na podobną analizę na podstawie tylko jednego
    > Twojego maila :>

    Nie ma sprawy. Lubię inteligentne rozmowy.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU