  • Data: 2012-04-23 13:00:04
    Temat: Re: Telefoniczne nękanie dziecka - karalne?
    Od: "kk" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Spodziewałam się, że nie otrzymam tutaj odpowiedzi i dyskusja zmieni tor na
    wyrodną matkę, utrudnianie kontaktów, wpływ matki itd.
    Cóż, dziękuję, udam się do kancelarii prawnej lub najprościej na policję,
    gdzie mój dzielnicowy zna dokładnie sytuację od lat i na pewno mi pomoże, bo
    niejednokrotnie rozmawiał z dzieckiem, jego ojcem i ze mną w różnych
    sytuacjach...

    pozdrawiam

    B.