eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelefon - odstąpienie od umowy › Re: Telefon - odstąpienie od umowy
  • Data: 2021-07-13 00:48:51
    Temat: Re: Telefon - odstąpienie od umowy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2021-07-12, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Olin napisał(a) :
    >> Dnia Sun, 11 Jul 2021 09:03:03 +0200, adrianna napisał(a):
    >>
    >>> Jak dokonać skutecznego odstąpienia od umowy w takim przypadku?
    >>> Jak złożyć skuteczne odwołanie, gdy sklep internetowy dziwnie się tłumaczy,
    >>> a sama klientka, po tym jak udała się do sklepu (gdzie odbierała telefon)
    >>> spotkała się z opryskliwością i odmową.
    >>
    >> Najwyraźniej sprzedawca leci w kloca, więc trzeba ich jakoś pogonić. Ja bym
    >> zaczął od sądu polubownego, bo tak jest szybciej i prościej. Sprzedawca
    >> może się nań nie zgodzić, więc wtedy pozostaje sąd powszechny.
    >
    > Nie ryzykowałbym. O ile pamiętam, odbiór w sklepie stacjonarnym
    > towaru kupionego przez internet NIE jest zakupem na odległość.

    Jest jak najbardziej. To prawo do odstąpienie od umowy wynika z tego, że
    w momencie jej zawarcia konsument nie mógł zapoznać się z potencjalnie
    istotnymi cechami towaru, co zwykle jest możliwe w sklepie fizycznym.
    Czy dostawa jest kurierem, czy odbiór własny, to już jest pozamiatane,
    bo umowa została zawarta w opisanych warunkach, więc macanie przy
    kurierze czy w sklepie przy odbiorze tego nie zmieni.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1