eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelefon - odstąpienie od umowy › Re: Telefon - odstąpienie od umowy
  • Data: 2021-07-13 00:21:32
    Temat: Re: Telefon - odstąpienie od umowy
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2021-07-12 o 21:54, Zbynek Ltd. pisze:
    > Olin napisał(a) :
    >> Dnia Sun, 11 Jul 2021 09:03:03 +0200, adrianna napisał(a):
    >>
    >>> Jak dokonać skutecznego odstąpienia od umowy w takim przypadku?
    >>> Jak złożyć skuteczne odwołanie, gdy sklep internetowy dziwnie się
    >>> tłumaczy,
    >>> a sama klientka, po tym jak udała się do sklepu (gdzie odbierała
    >>> telefon)
    >>> spotkała się z opryskliwością i odmową.
    >>
    >> Najwyraźniej sprzedawca leci w kloca, więc trzeba ich jakoś pogonić.
    >> Ja bym
    >> zaczął od sądu polubownego, bo tak jest szybciej i prościej. Sprzedawca
    >> może się nań nie zgodzić, więc wtedy pozostaje sąd powszechny.
    >
    > Nie ryzykowałbym. O ile pamiętam, odbiór w sklepie stacjonarnym towaru
    > kupionego przez internet NIE jest zakupem na odległość.

    Nie raz kupowałam coś w internetowym Euro AGD. Płaciłam im przelewem , a
    przedmiot odbierałam w Euro AGD w Sadyba Best Mall.
    To jest zakup na odległość. Zwrotu można dokonać bodajże w ciągu 7 dni.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1