  • Data: 2021-07-13 01:06:04
    Temat: Re: Telefon - odstąpienie od umowy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-07-12, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > Nie raz kupowałam coś w internetowym Euro AGD. Płaciłam im przelewem , a
    > przedmiot odbierałam w Euro AGD w Sadyba Best Mall.
    > To jest zakup na odległość. Zwrotu można dokonać bodajże w ciągu 7 dni.

    Ten termin to 14 dni, ale w tym konkretnym przypadku jako, że sprzedawca
    jak zgaduję nie poinformował o możliwości zwrotu, termin ten to aż 12
    miesięcy.

    Aby odstąpić od umowy należy w tym terminie poinformować o tym
    sprzedawcę. Towar można wysłać nieco poźniej (też chyba do 14 dni).
    Najlepiej poinformować pisemnie z jakimś potwierdzeniem odbioru.

    --
    Marcin