eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelefon komórkowy i zgłaszanie reklamacji... › Re: Telefon komórkowy i zgłaszanie reklamacji...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Łukasz Ciastko" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Telefon komórkowy i zgłaszanie reklamacji...
    Date: Sun, 8 May 2005 13:02:14 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 53
    Message-ID: <d5l2km$a1k$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d5iutd$jkq$1@inews.gazeta.pl> <d5j1o0$j2j$1@news.wp.pl>
    <d5kikn$55s$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb164.koniecpol.sdi.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1115557334 10292 172.20.26.240 (8 May 2005 13:02:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 May 2005 13:02:14 +0000 (UTC)
    X-User: lukesh
    X-Forwarded-For: 172.20.6.164
    X-Remote-IP: pb164.koniecpol.sdi.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:295888
    [ ukryj nagłówki ]

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Mariusz Zieliński napisał(a) :
    > >
    > > Rozumiem, że szukasz sposobu jak wykręcić się z podpisanej na rok umowy ...
    > >
    > > Lepiej dobrze sprawdź czy ci się coś nie pomyliło bo motorole faktycznie
    > > mają _TRZY_ poziomy powiększenia - x1, x2 i x4. Żebyś nie zrobił z
    > > siebie głupka jak pójdziesz się droczyć ze sprzedawcą.
    >
    > He, he... I lepiej niech sprawdzi, czy oddając telefon nie będzie
    > i tak musiał płacić abonamentu:-P Bo najprawdopodobniej zawarł
    > dwie umowy: o zakup telefonu i świadczenie usług telekomunikacyjnych.
    >


    Rzeczywiście się pomyliłem, bo zoom jest trzy poziomowy. Co stwierdziłem
    robiąc zdjęcia i je porównując. Problem w tym, że wraz z przybliżeniem obrazu,
    zmniejsza się rozdzielczość. A obraz powienien (mimo, że miałby gorsze
    parametry) ciągle pozostawać w rozdzielczości 640X480.

    Umowę mam na 36 doładowań... Niestety... :( A chciałbym się pozbywać tego
    telefonu. Problem tkwi w pewnej rzeczy...

    Kupiłem go przede wszystkim po to, aby korzystać z z Internetu i komunikatorów
    różnych. Wszystko działa. Tylko nie wiedziałem, dlaczego np. po 3 połączeniach
    z GG miałem do zapłacenia 3.60 zł!

    Po około 10 połączeniach z Biurem Obsługi Klienta, udało im się rozwiązać ten
    problem! Mianowicie płacę 3.60 zł, bo za każde połączenie płacę po 1.20 zł (60
    gr - wysłane, 60 - odebrane), a niewykorzystane KB przepadają...

    :(

    Wcześniej nigdy nie korzystałem z GPRSu i nie wiedziałem, w jaki sposób
    naliczane są opłaty. Nawet konsultant z działu Transmisji danych, któremu
    opopowiedziałem problem, nie wiedział, dlaczego tak jest...

    Wiem, że na stronie plusa jest napisane "za każde rozpoczęte 100 kB odebranych
    i wysłanych danych naliczane oddzielnie", ale ja zrozumiałem, że chodzi tutaj
    o to, że rozpoczynam 100 kb i płacę daną kwotę, a kolejna opłata jest dopiero
    wtedy, kiedy rozpocznę kolejne 100kb, oczywiście po wykorzystaniu poprzednich
    100kb. A nie po zakończeniu połaczenia.

    Czy to jest wystarczający argument, aby zarządać od Plusa zerwania umowy?

    Pozdrawiam,
    Łukasz

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1