eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelefon komórkowy i zgłaszanie reklamacji... › Re: Telefon komórkowy i zgłaszanie reklamacji...
  • Data: 2005-05-08 13:17:03
    Temat: Re: Telefon komórkowy i zgłaszanie reklamacji...
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Łukasz Ciastko wrote:

    >
    > Wiem, że na stronie plusa jest napisane "za każde rozpoczęte 100 kB odebranych
    > i wysłanych danych naliczane oddzielnie", ale ja zrozumiałem, że chodzi tutaj
    > o to, że rozpoczynam 100 kb i płacę daną kwotę, a kolejna opłata jest dopiero
    > wtedy, kiedy rozpocznę kolejne 100kb, oczywiście po wykorzystaniu poprzednich
    > 100kb. A nie po zakończeniu połaczenia.

    Jest równiez napisane coś o sesji:

    Opłaty za pobranie i wysłanie danych naliczane są rozdzielnie (w
    ramach jednej sesji w rozliczeniu dziennym). Opłaty za połączenia za
    APN: www.plusgsm.pl oraz Internet naliczane są za każde rozpoczęte 100KB

    >
    > Czy to jest wystarczający argument, aby zarządać od Plusa zerwania umowy?

    Nie.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1