eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelefon komórkowy i zgłaszanie reklamacji... › Re: Telefon komórkowy i zgłaszanie reklamacji...
  • Data: 2005-05-09 15:51:42
    Temat: Re: Telefon komórkowy i zgłaszanie reklamacji...
    Od: Tomasz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Łukasz Ciastko napisał(a):
    > Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    >
    >>Witam
    >>
    >>Mariusz Zieliński napisał(a) :
    >>
    >>>Rozumiem, że szukasz sposobu jak wykręcić się z podpisanej na rok umowy ...
    >>>
    >>>Lepiej dobrze sprawdź czy ci się coś nie pomyliło bo motorole faktycznie
    >>>mają _TRZY_ poziomy powiększenia - x1, x2 i x4. Żebyś nie zrobił z
    >>>siebie głupka jak pójdziesz się droczyć ze sprzedawcą.
    >>
    >>He, he... I lepiej niech sprawdzi, czy oddając telefon nie będzie
    >>i tak musiał płacić abonamentu:-P Bo najprawdopodobniej zawarł
    >>dwie umowy: o zakup telefonu i świadczenie usług telekomunikacyjnych.
    >>
    >
    >
    >
    > Rzeczywiście się pomyliłem, bo zoom jest trzy poziomowy. Co stwierdziłem
    > robiąc zdjęcia i je porównując. Problem w tym, że wraz z przybliżeniem obrazu,
    > zmniejsza się rozdzielczość. A obraz powienien (mimo, że miałby gorsze
    > parametry) ciągle pozostawać w rozdzielczości 640X480.
    >
    > Umowę mam na 36 doładowań... Niestety... :( A chciałbym się pozbywać tego
    > telefonu. Problem tkwi w pewnej rzeczy...
    >
    > Kupiłem go przede wszystkim po to, aby korzystać z z Internetu i komunikatorów
    > różnych. Wszystko działa. Tylko nie wiedziałem, dlaczego np. po 3 połączeniach
    > z GG miałem do zapłacenia 3.60 zł!
    >
    > Po około 10 połączeniach z Biurem Obsługi Klienta, udało im się rozwiązać ten
    > problem! Mianowicie płacę 3.60 zł, bo za każde połączenie płacę po 1.20 zł (60
    > gr - wysłane, 60 - odebrane), a niewykorzystane KB przepadają...
    >
    > :(
    >
    > Wcześniej nigdy nie korzystałem z GPRSu i nie wiedziałem, w jaki sposób
    > naliczane są opłaty. Nawet konsultant z działu Transmisji danych, któremu
    > opopowiedziałem problem, nie wiedział, dlaczego tak jest...
    >
    > Wiem, że na stronie plusa jest napisane "za każde rozpoczęte 100 kB odebranych
    > i wysłanych danych naliczane oddzielnie", ale ja zrozumiałem, że chodzi tutaj
    > o to, że rozpoczynam 100 kb i płacę daną kwotę, a kolejna opłata jest dopiero
    > wtedy, kiedy rozpocznę kolejne 100kb, oczywiście po wykorzystaniu poprzednich
    > 100kb. A nie po zakończeniu połaczenia.
    >
    > Czy to jest wystarczający argument, aby zarządać od Plusa zerwania umowy?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Łukasz
    >
    Daj lepiej spokoj gg przez komorke bo wyjdziesz na tym jak zablocki na
    mydle. Moim zdaniem mozesz ich postraszyc ze pojdziesz z tym do sadu,
    ale nie wiem czy zwroca ci sie wszystkie koszta (mozesz na tym
    stracic).Ewentualnie nie plac abonamentu (zazwyczaj maja wielki problem
    z wyegzekwowaniem go/kar umownych).

    Tomasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1