eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelefon komórkowy i zgłaszanie reklamacji... › Re: Telefon komórkowy i zgłaszanie reklamacji...
  • Data: 2005-05-08 13:02:14
    Temat: Re: Telefon komórkowy i zgłaszanie reklamacji...
    Od: "Łukasz Ciastko" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Mariusz Zieliński napisał(a) :
    > >
    > > Rozumiem, że szukasz sposobu jak wykręcić się z podpisanej na rok umowy ...
    > >
    > > Lepiej dobrze sprawdź czy ci się coś nie pomyliło bo motorole faktycznie
    > > mają _TRZY_ poziomy powiększenia - x1, x2 i x4. Żebyś nie zrobił z
    > > siebie głupka jak pójdziesz się droczyć ze sprzedawcą.
    >
    > He, he... I lepiej niech sprawdzi, czy oddając telefon nie będzie
    > i tak musiał płacić abonamentu:-P Bo najprawdopodobniej zawarł
    > dwie umowy: o zakup telefonu i świadczenie usług telekomunikacyjnych.
    >


    Rzeczywiście się pomyliłem, bo zoom jest trzy poziomowy. Co stwierdziłem
    robiąc zdjęcia i je porównując. Problem w tym, że wraz z przybliżeniem obrazu,
    zmniejsza się rozdzielczość. A obraz powienien (mimo, że miałby gorsze
    parametry) ciągle pozostawać w rozdzielczości 640X480.

    Umowę mam na 36 doładowań... Niestety... :( A chciałbym się pozbywać tego
    telefonu. Problem tkwi w pewnej rzeczy...

    Kupiłem go przede wszystkim po to, aby korzystać z z Internetu i komunikatorów
    różnych. Wszystko działa. Tylko nie wiedziałem, dlaczego np. po 3 połączeniach
    z GG miałem do zapłacenia 3.60 zł!

    Po około 10 połączeniach z Biurem Obsługi Klienta, udało im się rozwiązać ten
    problem! Mianowicie płacę 3.60 zł, bo za każde połączenie płacę po 1.20 zł (60
    gr - wysłane, 60 - odebrane), a niewykorzystane KB przepadają...

    :(

    Wcześniej nigdy nie korzystałem z GPRSu i nie wiedziałem, w jaki sposób
    naliczane są opłaty. Nawet konsultant z działu Transmisji danych, któremu
    opopowiedziałem problem, nie wiedział, dlaczego tak jest...

    Wiem, że na stronie plusa jest napisane "za każde rozpoczęte 100 kB odebranych
    i wysłanych danych naliczane oddzielnie", ale ja zrozumiałem, że chodzi tutaj
    o to, że rozpoczynam 100 kb i płacę daną kwotę, a kolejna opłata jest dopiero
    wtedy, kiedy rozpocznę kolejne 100kb, oczywiście po wykorzystaniu poprzednich
    100kb. A nie po zakończeniu połaczenia.

    Czy to jest wystarczający argument, aby zarządać od Plusa zerwania umowy?

    Pozdrawiam,
    Łukasz

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1