    Subject: Re: Taranował ludzi podczas szalonego rajdu w Sopocie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 19 Jun 2019 19:23:56 +0200

    W dniu 19.06.2019 o 13:59, J.F. pisze:

    > Jak zobaczysz swoje dziecko z ksiedzem ... to sie moze zmienic pojecie
    > poczytalnosci :-)

    I sądzisz, że wtedy sąd uzna, że byłem niepoczytalny? Nie wydaje mnie się.

    > Czyli przymykamy kazdego, kto drze ryja, czy tylko tych, co jeszcze przy
    > tym z nozem biegaja ?

    > A, drze ryja ze wszystkich zajebie ... ale z nozem, czy bez ?

    Jak do tego ma zdiagnozowaną schizofrenię, to wydaje się być oczywistym,
    że jest raczej niepoczytalnym - prawda?

    > No jak nie, jak tak :-(

    Czyli reasumując - chcesz mi powiedzieć, że nie należy leczyć świra z
    nożem, bo wtedy państwo też mnie może zamknąć w psychuszce, choć z
    drugiej strony i tak może? Coś tu się kupy nie trzyma...

    > Ale proponujesz rozszerzyc ?

    Ale nic nie trzeba rozszerzać. Można go leczyć przymusowo już teraz -
    tylko nikomu z uprawnionych do wniosku nie chce się dupy ruszyć.

    > Ale chyba nie chcesz, zeby byl "jeden szeryf na jednego mieszkanca" ?

    A to ilu szeryfów trzeba, żeby kolesia do szpitala odwieźć?

    > Ale mnie bardzo interesuje jak zaopiniuje podanie przed faktem :-)

    No przecież urzędowo stwierdzono, że nie wymaga leczenia zamknietego,
    gdyż nie stanowi zagrożenia dla siebie i innych. Więc tentego...

    Shrek