  • 41. Data: 2023-06-16 06:43:42
    Temat: Re: Taka sytuacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.06.2023 o 06:09, Shrek pisze:

    > O tym jak tłumaczeyłeś, że policjanci szukali kolesiowi w gaciach roweru
    > (bo te ponoć ginęły w okolicy, więc chcieli sprawdzić czy nie ma
    > "zaginiętego").

    Nie wiem, co ty pijasz, tym nie mniej wycięło Ci z życia wiele miesięcy.
    Spróbuj ogarnąć, że to inny wątek, choć chyba faktycznie to samo miasto.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 42. Data: 2023-06-16 06:46:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.06.2023 o 06:13, Shrek pisze:
    > Rozumiem, że niech sobie gość spokojnie popełnia czyny zabronione do
    > czasu aż jakaś bliżej niezidentyfikowana instytucja problem rozwiąże?
    Nie, ale to nie wina Policji, że nie leczenie psychiatryczne nie jest w
    jej kompetencji. Policja może ująć sprawcę i przedstawić sądowi do
    oceny. Czemu nie masz pretensji do sądu?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 43. Data: 2023-06-16 06:47:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.06.2023 o 06:25, Shrek pisze:
    > Raczej agresywny chory psychicznie.

    Trzeba by było znać szczegóły. Nie wykluczone, że facet chory
    psychicznie się pląta. Ludzie się wkurzają i do niego "zygają", a on
    reaguje agresją. Ale patrol chodzący za nim niczego tu nie zmieni.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 44. Data: 2023-06-16 06:49:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem, co ty pijasz, tym nie mniej wycięło Ci z życia wiele miesięcy.
    > Spróbuj ogarnąć, że to inny wątek, choć chyba faktycznie to samo miasto.

    Nie wiesz o co chodzi z rowerem w gaciach, ale wiesz w jakim to było
    mieście;)

    OIDP to była warszawa, okolice okopowej i żytniej;).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 45. Data: 2023-06-16 06:51:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie, ale to nie wina Policji, że nie leczenie psychiatryczne nie jest w
    > jej kompetencji. Policja może ująć sprawcę i przedstawić sądowi do
    > oceny. Czemu nie masz pretensji do sądu?

    Zaraz - do czasu wyroku (bo na razie to pewnie nawet sąd nie został
    powadomiony) koleś ma sobie łazić i atakować ludzi? I tak przez trzy czy
    pięć lat? I policja nie ma tu zajęcia?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 46. Data: 2023-06-16 06:52:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Trzeba by było znać szczegóły. Nie wykluczone, że facet chory
    > psychicznie się pląta. Ludzie się wkurzają i do niego "zygają", a on
    > reaguje agresją. Ale patrol chodzący za nim niczego tu nie zmieni.
    Rozumiem - niech sobie chodzi, ludzie go denerwują to ich atakuje - jak
    komuś kosę włoży to się zajmiemy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 47. Data: 2023-06-16 07:06:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-06-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie wiesz o co chodzi z rowerem w gaciach, ale wiesz w jakim to było
    > mieście;)
    >
    > OIDP to była warszawa, okolice okopowej i żytniej;).

    Mi się coś z Toruniem.

    --
    Marcin

  • 48. Data: 2023-06-16 07:08:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-06-16, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    > Mi się coś z Toruniem.

    Faktycznie Wawa:
    https://wawalove.wp.pl/policja-przeszukuje-moj-pleca
    k-i-kurtke-bo-jechalem-na-rowerze-vloger-publikuje-w
    ideo-6225221287806593a

    --
    Marcin

  • 49. Data: 2023-06-16 12:03:16
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    BTW kto dziś ma dobry piar?

    -----

  • 50. Data: 2023-06-16 12:58:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jun 2023 19:37:08 +0200, Shrek wrote:

    > I tu jest problem - to rzeczywiście sporo roboty - trzeba znaleźć że
    > jest kamera,

    To raczej widac.

    > napisać pismo o zabezpieczenie, odebrać i przejrzeć...

    Nie da sie bez pisma?
    Poprosic lub postraszyc legitymacją, obejrzec, pojsc szukac następnej
    ..

    > drugiej strony - chuj mnie to obchodzi - zawsze marudzą że zarobieni a
    > skrzynkę naczelnika mają czas pilnować.

    Wiesz ile etatow schodzi na pilnowanie?

    > Telefon do dyżurnego jest na stronie internetowej. Lokalny solid pewnie
    > zna ten bardziej "tajny".

    Ale to sie wydłuża. A Solid tak od razu zadzwoni, czy musi najpierw
    sprawdzic? A policjanci to szybko pospieszą, czy dla Solida to bez
    pospiechu - sam niech sobie pilnuje.

    W każdym bądz razie napisano, że ujeli policjanci, a nie ochroniarze
    ..

    > I co - mieliby jeszcze przestępców łapać - wiesz ile potem problemów - a
    > tak to umorzonko;)

    Ale statystyki sie poprawią.

    > Chyba co kilka tygodni.

    Tak napisali, ale wlasnie mi chodzi o dni - to jest szansa, ze sie
    policjantom nie znudzi.

    J.