  • Data: 2002-05-29 22:33:23
    Temat: Re: Tak sobie siedzę i myślę... (ceny w TPSA)
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> napisał:

    > Co o tym sądzicie?

    Nie da rady! Spróbuj UDOWODNIĆ, iż ceny połączeń strefowych TPSA w
    sposób rażący przewyższają faktyczne koszta ich realizacji.
    Sprawa akuuurat na czasie w związku z planowanym przez A.Andersena
    audytem w TPSA mającym na celu skontrolowanie kosztów i przychodów z
    połączeń. Włodarze z TPSA w sposób już pamiętny rozpisywali się w
    "Łączności" jak to ich firma musi dopłacać do połączeń strefowych, gdyż
    tylko międzymiastowe i międzynarodowe przynoszą jej zysk (pamiętne
    równoważenia taryf czyli podwyżki abonamentu i cen rozmów lokalnych).
    Nic takiego nie przejdzie, TPSA zawyży jak tylko będzie mogła koszta
    zestawiania lokalnych połączeń.
    :-(

    Rico.
    w...@p...pl

    Na dzien dzisiejszy 99,9% internetu to transfer bylejakich tresci.
    Niestety trudno bedzie wyeliminowac z internetu bylejakosc,
    gledzenie, niekompetencje.

    Expert vel g...@p...onet.pl na pl.misc.telefonia