    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Tak przy okazji
    Date: Thu, 24 Sep 2020 23:01:24 GMT

    On 2020-09-24, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,263
    34051,sulecin-niemowle-nie-moglo-zlapac-oddechu-na-p
    omoc-ruszyla.html

    > Dla tych co mają awersję do "gówna" - policjanci z patrolu zauważyli
    > spanikowanych rodziców, bo im dziecko przestało oddychać. Załadowali się
    > do radiowózka i jeden nagrał się nawet na CCTV (działało!) jak
    > efektownie (i efektywnie jednoczenie, bo nie wyglebił) bierze zakręt w
    > śliskim (dlaczego one są do cholery śliskie?) szpitalnym korytarzu.
    > Dziecko całe i (miejmy nadzieję) zdrowe.
    >
    > I teraz trzy przemyślenia:
    >
    > 1 - dobra robota chłopaki - tak trzymać!
    >
    > 2 - z drugiej strony to trochę słabo, że policjanci robiący dobrą robotę
> [...]

    To news typu, rodzice byli tak wdzięczni, że pochwali się w redakcji. Co
    nie zmienia faktu, że jakby to była codzienność to nikt by tego nie
    publikował. Tylko, że zwróć uwagę, że niecodzienność, nie musi tu
    wynikać z działań policji, a z samego zdarzenia.

    Dziecko zaczeło się dusić, wezwano pogotowie - bez względu na wynik,
    ziew, nuda, może tvp podejmie, jeśli uda się przypisać winę jakiemuś
    działaczowi PO. Tu, w pobliżu był patrol, szybka akcja, widowiskowe
    sceny.

    Tak, że ja tam nadal sądze, że w policji jest sporo przyzwoitych ludzi a
    tylko śmierdząca kupka kupy psuje im opinie.

    --
    Marcin