  • Data: 2023-11-15 17:42:26
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Nov 2023 15:27:45 +0100, Olin wrote:

    > No paczaj, co za niedogodność.

    No ba, mówisz, ze jest film z monitoringu, a jest plotka, ze jest
    jakis film, na którym ponoć widać jak szybko jedzie.

    > Zadziwiające, że poniższego jakoś nie zauważyłeś, choć jest na samym
    > początku:
    > "To nie było 40 km na godz. Myślę, że kierowca leciał stówę, albo ponad 100
    > km na godz. Poza tym od momentu uderzenia do zatrzymania się wozu, żołnierz

    No to 100, 50, 80, 70?

    > przejechał jeszcze jakieś 50 m,

    Co nic nie znaczy, jesli zderzenie było "z zaskoczenia"

    > a żubr, który ważył grubo ponad 700 kg,
    > leżał jakieś 20-25 m dalej"

    Co tez niewiele znaczy.

    >>> https://bi.im-g.pl/im/94/4f/19/z26540180IHG,Rozjecha
    ny-szlak-turystyczny-miedzy-Dabrowa-i-Masl.jpg
    > Szutrowej nie.

    eee tam.

    > Są w lesie państwowym, czyli również moim.
    > Wcześniej tak nie było, dopiero za dojnej zmiany stracili wszelkie hamulce.

    No i co - rajdy cięzarówkami sobie urządzają po lesie?
    Czy np wczesniej nie było wycinki w rejonie?

    Poza tym las panstwowy, ale bardziej LP.
    Sobie drogę zniszczą, to potem będą musieli sobie odbudować :-)

    J.