  • Data: 2018-05-30 07:22:39
    Temat: Re: Tablice rejestracyjne a RODO
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
    > [...]
    > Po trzecie - sam numer rejestracyjny nie jest daną osobową, nie
    > identyfikuje bowiem osoby, czy kierowcy, tylko samochód.

    Ja się nawet zgodzę że tak jest _w pierwszym przybliżeniu_.
    IMHO w ok. 20%-30% przypadków publikacji zdjęć tablice rejestracyjne
    występują w "powiązaniu" z innymi danymi i w najlepszym przypadku
    "zwiększają wykroczenie".

    Poza tym jest kwestia _dla kogo_ numery rejestracyjne samochodu pana X
    są daną osobową pana X np. pan X jest (bardzo) znaną osobą w miasteczku Y
    i ma rzadki typ/kolor/.. samochodu.

    Są reguły, wyjątki i wyjątki od wyjątków.
    Gdyby prawo było (zawsze) proste prawnicy by znacznie mniej zarabiali ;-)

    --
    A. Filip