  • 11. Data: 2012-05-26 12:29:27
    Temat: Re: TUI - odwołana wycieczka, co robic?
    Od: "Gosha G." <r...@g...com>

    On 26 Maj, 11:40, pamana <b...@a...pl> wrote:

    > Zachowujesz sie jak dziecko.
    > Królowa angielska jestes czy co ?biuro ma organizowac wam wakacje bo ty
    > tupiesz nóżką i czekasz na wakacje caly rok.
    > jedz bez nich a po powrocie wykup last minut i jedzcie wspolnie.
    > p.

    Nie tupię nóżką i zdecydowanie do zachowywania się jak królowa mi
    daleko. Wymagam od biura realizacji złożónego zamówienia.
    Pokrewieństwo między osobami wylatującymi z różnych miejscowości w
    Polsce na jedne wakacje nie ma tutaj żadnego znaczenia.
    Twoja propozcyja, że mamy jechać sami, a po powrocie wukupić kolejną
    wycieczkę lat minute i jechać wspólnie - bezcenna..

  • 12. Data: 2012-05-27 12:15:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "pamana" <b...@a...pl>

    > Zachowujesz sie jak dziecko.
    > Królowa angielska jestes czy co ?biuro ma organizowac wam wakacje bo ty
    > tupiesz nóżką i czekasz na wakacje caly rok.

    Na tym polega jego działalność