  • Data: 2006-12-19 21:28:08
    Temat: Re: TPSA - rezygnacja z powodu wejścia nowego regulaminu
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Regulamin obowiązuje wszystkich abonentów. Operator nie może tworzyć
    > podgrup klientów, co do których stosowałby inne zasady.

    Zawsze mi sie zdawało, że regulamin to po prostu część umowy, tyle że
    wydzielona z dokumentu p/t "umowa o ...." dla wygody (głównie
    świadczeniobiorcy).

    Nie widzę zatem powodu, dlaczego jednych klientów nie miałaby obowiązywać
    jedna umowa, a innych druga.

    Za czasów ś.p. Neostrady 640, weszła Neostrada 512 i 1024. Ale klientów
    którzy nie przeszli do nowych pakietów, obowiązywał ciągle stary regulamin.
    Czy to było niezgodne z prawem? Jeżeli tak, to czemu?

    p. m.