  • Data: 2006-12-19 21:53:47
    Temat: Re: TPSA - rezygnacja z powodu wejścia nowego regulaminu
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com napisał(a):

    > Ale dlaczego?

    Z treści prawa telekomunikacyjnego wynika, że regulamin (lp.) może
    być tylko jeden, podany do publicznej wiadomości (a nie znany tylko
    stronom umowy).

    > Na 99%. W nowym były limity transferu, w starym nie było o tym słowa,
    > dlatego też dużo ludzi (w tym ja) nie przeszło na nowe pakiety mimo że były
    > dość atrakcyjne.

    Może były to dwie usługi - Neostrada (stara) i 512/1024. Ale na pewno
    nie było dwóch regulaminów dotyczących tej samej usługi, z których
    abonent wybierałby korzystniejszy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz