eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA nie ma billingu - jak udowodnic, ze wyslalam pismo do sadu? › Re: TPSA nie ma billingu - jak udowodnic, ze wyslalam pismo do sadu?
    From: "Inga" <i...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA nie ma billingu - jak udowodnic, ze wyslalam pismo do sadu?
    Date: 19 Dec 2005 14:35:27 +0100

    > Jaki bład jesli ma potwierdzenie nadania faxu to tak jak bym miał
    > potwierdzenie listu poleconego.
    > Ktoś zadupał sprawe na podstawie swojego potwierdzenia faxu dochodził bym
    > swoich praw !
    > To że sąd coś zagubił przeoczył nie obciąza ciebie winą.
    > Proś o ponowne rozpatrzenie sprawy z powodu x y.

    To byl blad, choc tylko po czesci z mojej strony. zaraz po wyslaniu dfaxu
    zadzwonilam z zapytaniem, czy dotarl i czy musze wysylac jeszcze list
    polecony. Kobieta z sekretariatu potwierdzila, ze fax doszedl i ze w tej
    sytuacji nie jest potrzebne wysylanie listu poleconego, wystarczy, zebym
    oryginal pisma doniosla na najblizsze posiedzenie.

    Najbardziej wkurza mnie fakt, ze majac billing moglabym udowodnic, ze wyslalam
    ten fax do sadu...

    czy w tej sytuacji Sad moze nie wznowic sprawy? W sumie sytuacja jest patowa,
    ani ja nie moge udowodnic, ze wyslalam, ani oni, ze nie wyslalam. Z tego co
    sie orientuje wszystkie watpliwosci powinny byc rozpatrzone na moja korzysc,
    ale czy w tej sytuacji tez moge na to liczyc?

    Inga