eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA nie ma billingu - jak udowodnic, ze wyslalam pismo do sadu? › Re: TPSA nie ma billingu - jak udowodnic, ze wyslalam pismo do sadu?
  • Data: 2005-12-19 18:45:46
    Temat: Re: TPSA nie ma billingu - jak udowodnic, ze wyslalam pismo do sadu?
    Od: "maximus" <v...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Teraz rozumiem wysłałaś fax ale twoje urządzonko mechaniczne nie wystawia ci
    potwierdzenia wysłania tego faxu.
    Hmm no to plums ja nigdy bez potwierdzenia nigdzie nic nie wysyłam tym
    bardziej do urzędów czy firm.
    Podstawowy bład. Teraz faktycznie nieciekawie bo nie masz potwierdzenia a
    bilingu nie mozna wydobyć niezłe jaja że tak powiem.

    Dziwi mnie tylko że przecież sąd o kazdej rozprawie przecież musi zawiadomić
    obie strony a z twojej treści wynika że sąd Cię nie powiadomił a pomimo tego
    sprawa się odbyła !!!
    Powiadomienie musi być wysłane poleconym a skoro go nie odebrałaś no to nie
    zawiadomiono Cię.
    Nie wiem niech się wypowiedzą prawnicy na ten temat ale tu już chyba
    popełniono błąd bo jak mozna prowadzić sprawę niezawiadamiając jednej ze
    stron !
    Tego w takim razie bym się trzymał bo z tym faxem to ślepa uliczka skoro nie
    masz żadnego potwierdzenia jego wysłania.