eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA nie ma billingu - jak udowodnic, ze wyslalam pismo do sadu? › Re: TPSA nie ma billingu - jak udowodnic, ze wyslalam pismo do sadu?
  • Data: 2005-12-21 09:19:12
    Temat: Re: TPSA nie ma billingu - jak udowodnic, ze wyslalam pismo do sadu?
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najbardziej wkurza mnie fakt, ze majac billing moglabym udowodnic, ze
    > wyslalam
    > ten fax do sadu...

    Nie wiem, czy to pomoze. Jakis czas temu slyszalem, ze zeznanie 2-3 osob
    obcych jest traktowane w sadzie, jak dowod. Moze wiec poswiadczenie 2-3
    osob, znajomych ktorzy akurat wowczas u Ciebie byli, ktorym opowiadalas
    swoja historie z TPSA, przy ktorych wysylalas faks i dzwonilas - mogloby w
    czyms pomoc? Niech mnie ktos poprawi, jesli sie myle.

    Pozdrawiam,

    Tiger