  • 11. Data: 2004-07-28 18:37:51
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 28 lip o godzinie 17:15, na pl.soc.prawo, castrol napisał(a):

    > I niby dlaczego on nie moze tam parkowac?? Dlaczego robi to nielegalnie??
    > Czy jest tam jakis zakas informujacy o tym ze nie moga parkowac tam
    > samochody ciezarowe??

    Ponad godzinę przed Twoim postem Magda napisała to:
    Twój post nie wnosi niczego w tej dyskusji.
    A problem z takim "sąsiedztwem" jest.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 12. Data: 2004-07-28 19:26:58
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    > to pospij sobie przy dźwiękach takiej ciężaróweczki cwaniaku,
    > i jak nie masz nic do powiedzenia to się nie udzielaj, proszę.
    >
    > Magda
    >
    > PS
    > imienia się wstydzisz??
    >
    > akurat źle trafiłaś bo dokładnie naprzeciwko mojego domu
    też parkuje taki kontenerek i nie widzę żadnego problemu
    /chyba że walory estetyczne/
    a startuje też o różnych kosmicznych porach.
    dlatego proszę mnie nie nazywać cwaniaczkiem rozhisteryzowana kobieto.
    bo wiem co piszę i dokładnie wiem jak to jest.
    a trwa to ładnych kilka lat.
    bardziej mnie wkurzają kościelne dzwony które sie tłuką bez umiaru
    ale to już zupełnie inna sprawa.
    M.
    ps.
    zawsze tak się podpisuję i wyjątków nie będzie.
    może jeszcze ci nip podac?

  • 13. Data: 2004-07-28 19:42:25
    Od: leon <L...@i...pl>

    > Kup za 500zł Malucha lub inne tanie auto i zacznij parkować w tym
    > miejscu.
    albo sie umowcie z sasiadami o takie parkowanie aby sie nie zmiescil

    > Z pewnością kilka innych pomysłów można by było wymyślić, ale trzeba by
    > było
    > znać dokłądny plan sytuacyjny tego osiedla domków.
    no coz moze nie jest to do konca legalen ale skuteczne, korzystaja z tego
    min. rowerzysci do samochodow parkujacych na sciazkach rowerowych. Wlac mu
    do otworow wentylacyjnych koci mocz - jak przejdzie zapachem to nie tylko
    wymieni tapicerke ale rowniez sama wemtylacje

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - Eugene Ionesco

  • 14. Data: 2004-07-28 20:53:20
    Od: "Marcin" <t...@x...pl>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > M.
    > ps.
    > zawsze tak się podpisuję i wyjątków nie będzie.

    podaj mi info gdzie dzwony tłuką o 3 nad ranem ? Ty nie jesteś cwaniaczkiem,
    Ty jesteś chamem poprostu. Typowy burak z węglarki.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2004-07-28 20:54:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Tu małe sprostowanie, dom jest wynajmowany, nie jest moją własnością, choć
    > nosimy się z zamiarem kupna, ale jak tak dalej pójdzie to raczej
    > zrezygnujemy z kupna i znajdziemy coś w okolicy gdzie nie ma upierdliwych
    > sąsiadów.
    > Wracajac do najmu, to nie zmienia faktu, że mam prawo do spokojnego snu.

    Prawo oczywiście masz. ale nic innego nie można robić, jak na gościa
    ponawiać skargi. Skoro sąd potwierdza ich zasadność, to nie w unikam w
    meritum, z jakiego powodu mu tam nie wolno wjeżdżać. Pewnie jakiś tam powód
    jest.

    Sąd za pierwszym razem da mu góra kilkaset złotych grzywny. Ale przy
    kolejnych rozprawach w końcu się zdenerwuje i przejdzie do kilku tysięcy, co
    może nieco skwasić uśmiech sąsiada.

    Innym rozwiązaniem, jest dzwonienie do dyżurnego Policji za każdym razem,
    jak samochód zobaczysz. Najlepiej by było uzyskać odpis wyroku skazującego w
    tej sprawie, by każdy kolejny policjant nie musiał się zastanawiać, czy to
    wykroczenie. Nie mam pod ręką taryfikatora, ale jak gość dostanie codziennie
    kilkaset złotych mandatu, to może się mu znudzi.

    Ten wyrok przydał by się po to, że parkowanie swojego własnego samochodu na
    swoim własnym podwórku samo w sobie wykroczeniem nie jest. Trudno w tej
    chwili określić, z jakiego powodu sąd uznał, że tego gościowi czynić nie
    wolno. jedyne, co mi do głowy przychodzi, to znaki zabraniające tego.

  • 16. Data: 2004-07-28 22:34:26
    Od: "Magda" <r...@p...fm>

> [...]
    > ponawiać skargi. Skoro sąd potwierdza ich zasadność, to nie w unikam w
    > meritum, z jakiego powodu mu tam nie wolno wjeżdżać. Pewnie jakiś tam

    jest w regulaminie, jaki dostał każdy mieszkaniec osiedla, nie można
    wjeżdżać ciężarówkami

> [...]
    na
    > swoim własnym podwórku samo w sobie wykroczeniem nie jest.

    on nie parkuje na swoim podwórku ino na osiedlowej drodze, pod ogrodzeniem,
    które graniczy z moją posesją

    Trudno w tej
    > chwili określić, z jakiego powodu sąd uznał, że tego gościowi czynić nie
    > wolno. jedyne, co mi do głowy przychodzi, to znaki zabraniające tego.

    j/w

    magda

  • 17. Data: 2004-07-28 22:40:04
    Od: "Magda" <r...@p...fm>

    Użytkownik "leon" <L...@i...pl> napisał w wiadomości
    miejscu.

    dobry pomysł, skąd jesteś, jadę do Ciebie z piwem, aż mi się moedka sama
    roześmiała
    .
    > albo sie umowcie z sasiadami o takie parkowanie aby sie nie zmiescil

    raczej nie da rady

> [...]
    > do otworow wentylacyjnych koci mocz - jak przejdzie zapachem to nie tylko
    > wymieni tapicerke ale rowniez sama wemtylacje

    skąd to wziąć?

    > leon
    >
    > --
    > "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    > - Łysa Śpiewaczka - Eugene Ionesco

    ale ten pierwszy jest genialny i legalny :)

    Magda oj qrde lece w poniedziałek po jakiegoś maluszynkę (HIHI)

  • 18. Data: 2004-07-28 22:42:36
    Od: "Magda" <r...@p...fm>

    Użytkownik "castrol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ludzie maja problemy, nie ma co

    szczerze współczuje Ci Twoich.

    > I niby dlaczego on nie moze tam parkowac?? Dlaczego robi to nielegalnie??
    > Czy jest tam jakis zakas informujacy o tym ze nie moga parkowac tam
    > samochody ciezarowe??

    jest, z każej strony z której by nie wjeżdżał stoi znak---pow 3,5 tony zakaz

    > Pozdrawiam
    > Jacek
    no ja Cię też

    Magda

  • 19. Data: 2004-07-29 06:50:49
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    castrol napisał(a):

    > Ale ludzie maja problemy, nie ma co

    Pewnie, drobny problem.
    Jakiś rok temu dostałem o 3 w nocy telefon z pracy, że muszę przyjechać
    bo zwieźli poszkodowanych z karambolu (swoją droga jak oni to zrobili
    ze o tej godzinie udało im się w 4 samochody sie stuknąć - nie mam
    pojęcia), i koledzy operują na cztery ręce, a ja jestem najbliżej.
    Wyszedłem z domu, i co widzę? na uliczce osiedlowej TIR zaparkowany,
    blokuje wyjazd mojego (i 8 innych samochodów). Próbowałem gościa
    wywołać klaksonem (sytuacja tego wymagała, sasiedzi mnie chyba
    znienawidzili...), ale nic z tego - wychylił się z okna stwierdził, że,
    cytuję: "pi.... się, nie odjadę bo jestem naje....".
    Musiała karetka po mnie przyjechać...

    Ale pewnie, to drobny problem jak ktoś wjeżdża takimi smokami na małe
    uliczki.

    "kontenerek", dobre sobie.

    Pozdro
    Massai

  • 20. Data: 2004-07-29 09:35:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Magda" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

    > jest w regulaminie, jaki dostał każdy mieszkaniec osiedla, nie można
    > wjeżdżać ciężarówkami

    Regulamin w tym wypadku podstawą do ukarania za wykroczenie nie jast - moim
    zdaniem. Tego można ewentualnie na drodze cywilnej dochodzić. Powinny być
    znaki drogowe. Jeśli nie ma, to na podstawie owego regulaminu należy sie
    zwrócić do administartora dróg o ich ustawienie. I sprawa będzie oczywista.

    > on nie parkuje na swoim podwórku ino na osiedlowej drodze, pod
    ogrodzeniem,
    > które graniczy z moją posesją

    Jesli nie ma zakazu oznaczonego znakiem, to mu wolno.

    > Trudno w tej
    >
    > j/w

    Przyznam, że jest to dla mnie cokolwiek problematyczne. Ale skoro wyrok
    prawomocny, to tak ma być. Ja bym go winnym nie uznał.