    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TIR na osiedlu
    Date: Fri, 30 Jul 2004 17:21:55 +0200

    > Też się nie wyśpi, ponieważ o godzinie 21 obudzi ją ryk ciężarówki, która
    > właśnie podjeżdża nasz wspaniały sąsiad wracając z trasy.

    nie jestem pewien ale wspominala cos o 3, wiec 7 godzin jest po snie, tak
    akurat

    > No właśnie! Nareszcie doszliśmy do porozumienia - niech sąsiad kupi sobie
    > działkę i tam trzyma TIR-a.

    czlowieku wyluzuj, a obok dzieleczki wprowadzi sie nastepna lajza z nowymi
    zasadami.
    i znowu uciekac?

    . Wybity organizm ze snu potrafi nie
    > zasnąć przez następne 2 godziny, ponieważ taki jest cykl snu człowieka od
    > 1,5 do 3 godzin i nic na to nie poradzisz. Spróbuj kiedyś sam jak to jest,
    > kiedy zaczyna Cię w nocy łamać sen.

    Wiem bo sie spory czas opiekowalem dzieckiem. lepszego przykladu chyba nie
    ma.

    Jeżeli to przetrzymasz to za kilkanaście
    > minut jesteś znów na chodzie. Następny kryzys przychodzi za 1,5-3 godzin i
    > jest on stały dla danego człowieka.

    kawa, redbul..... tak wogole to polecam "Waleriana na noc"
    2 tabletki (sa zdrowe) i odjazd, nie obudzi sie od TIRa.

    P.