    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TIR na osiedlu
    Date: Fri, 30 Jul 2004 15:34:31 +0200

    > > akurat ma znaczenie...
    >

    > Proszę, powiedz jakie ma znaczenie :D

    ma takie ze skoro mieszkam w danym miejscu X lat i nagle ktos sie wprowadza
    to on powinien sie dostosowac a nie wymyslac nowe zasady, TYMBARDZIEJ!!!!!!
    ze wynajmuje te mieszkanie. Nie podoba sie to niech wynajmie nowe.

    > To Twoja argumentacja??

    argumentacje napisalem juz w kilku postach, zerszta wyzej tez masz.

    > Czyli każdy kto wprowadził się w okresie póżniejszym niż TY to jest.....
    na
    > straconej pozycji - bo nie może zrobić nic co by Panu Rokickiemu nie
    > przeszkodziło albo też Pan Rokicki będzie robił to co do tej pory mimo iż
    > to jest wykroczeniem???

    > To P.Rokicki mieszka sobie w Gdańsku

    W sopocie

    przy jakiejś tam ulicy. Z jednej
    > strony bloku/domu/nieruchomości P. Rokickiego jest działka budowlana.
    > Właściciel wpadł na pomysł że wystawi na niej hipermarket, co Panu
    > Rokickiemu w niesmak. I co Pan Rokicki chcesz z tym uczynić?

    akurat nie ma szans. Na hiprmarket musi byc zgoda mieszkancow.

    W planach
    > zagospodarowania terenu widniej wpis że działka tegoż właściciela co
    buduje
    > posiada wszelkie uzgodnienia i prawa do takiej inwestycji.

    Odbiega Pan od tematu, ja bym wiedzial o tym w momencie gdy bylo budowane
    moje osiedle.

    > Podniesiesz kwestię żę _ja tu mieszkam dłużej_ i nikt mi tu nie będize
    > budował hipermarketu? Wezwiesz Lecha do pomocy? Może prałata? Albo
    > zielonych którzy oprotestują inwestycję i poproszą o łapówkę albo o
    > zatrudnienie ich w ramach "konsultacji" za bojońskie kwoty.
    >
    > Reasumując:
    > _bez znaczenia_ jest czy Magda jest najemcą czy właścicielką tej
    > nieruchomości, facet ma coś zrobić z tym autkiem - ot co.

    sranie w banie, o czym my mowimy, on odpala i odjezdza, Pani Magda ma jakies
    kompleksy chyba.
    Czy to przypadkiem nie jest ta ktora brzydzi sie myciem schodow raz w
    tygodniu, uwaza sie za lepsza? hm? (kilka postow nizej)
    Co innego gdyby facet stal z wlaczonym silnikiem przez cala noc.

    > Dla mnie i nie tylko, jest to bez znaczenia - ten fiut zakłóca jej spokój
    > /Magdy/ i ma tego nie robić!

    bla bla bla (tak to moja argumentacja :)

    od 10 lat mieszkam na pewnym osiedlu, okolo 2 lat temu zacal sie remont na
    de mna, od 7 rana do nocy
    chodzily wiertarki (Wie Pan na pewno jaki to halas).
    Skurwiel sie wprowadzil po kilku miesiacach i w momencie gdy wlaczylem
    muzyke (5 minut nie minelo)
    zbiegl i od gnoi mnie zaczal wyzywac. (nie powiedzial przepraszam czy moglby
    Pan sciszyc) Coz , "wysralem wysram i bede na niego srac" dopoki tam bede
    mieszkac.

    Dodam ze jego syn gdy zyl, (niewierzacy) w wielkanoc na caly regulator
    liroya przy otwartym balkonie wlaczal.

    Ja Ci gratuluje jezeli wierzysz od razu jezeli taka osoba jak Pani Magda
    placze bo jej za glosno.
    Zwykle to sa osoby ktorym nawet bawiace sie dzieci przeszkadzaja.

    > Zacząłbym na miejscu Magdy rozsyłanie pism ze skargą do wszelakich
    > instytucji odpowiedzialnych za porządek i ład w mieście, poprzez Um, UG
    czy
    > też wojewodę. Jeżeli to by nie wystarczyło /sądzę że wystarczy ;)/ -
    > kontrola transportu drogowego, ochrona środowiska itp itd...... :)

    yhy, a ja bym na miejscu pana TIRowca tez wymyslil kilka rzeczy i naslal na
    nia rozne instytucje,
    w ten sposob nigdy sie nie wygra.
    Predzej czy pozniej to sie na niej zemsci.

    Co za problem inne miszkanie wynajac, skoro to nie jest jej.
    Stal wtedy samochod? Stal.. no to po co brala, miala nadzieje
    ze sie inni do niej dostosuja? HA HA HA na podsumowanie :-)

    P.