    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TIR na osiedlu
    Date: Fri, 30 Jul 2004 14:35:32 +0200

    Dnia 29 lip o godzinie 17:40, na pl.soc.prawo, Przemyslaw Rokicki
    napisał(a):

    > akurat ma znaczenie...

    Proszę, powiedz jakie ma znaczenie :D

    > tak jakby mi sie zaraz sasiad wprowadzil razem ze swoimi zasadami.
    > no coz... "Wysral bym sie na niego" : -)

    To Twoja argumentacja??
    Czyli każdy kto wprowadził się w okresie póżniejszym niż TY to jest..... na
    straconej pozycji - bo nie może zrobić nic co by Panu Rokickiemu nie
    przeszkodziło albo też Pan Rokicki będzie robił to co do tej pory mimo iż
    to jest wykroczeniem???

    To P.Rokicki mieszka sobie w Gdańsku przy jakiejś tam ulicy. Z jednej
    strony bloku/domu/nieruchomości P. Rokickiego jest działka budowlana.
    Właściciel wpadł na pomysł że wystawi na niej hipermarket, co Panu
    Rokickiemu w niesmak. I co Pan Rokicki chcesz z tym uczynić? W planach
    zagospodarowania terenu widniej wpis że działka tegoż właściciela co buduje
    posiada wszelkie uzgodnienia i prawa do takiej inwestycji.

    Podniesiesz kwestię żę _ja tu mieszkam dłużej_ i nikt mi tu nie będize
    budował hipermarketu? Wezwiesz Lecha do pomocy? Może prałata? Albo
    zielonych którzy oprotestują inwestycję i poproszą o łapówkę albo o
    zatrudnienie ich w ramach "konsultacji" za bojońskie kwoty.

    Reasumując:
    _bez znaczenia_ jest czy Magda jest najemcą czy właścicielką tej
    nieruchomości, facet ma coś zrobić z tym autkiem - ot co.

    > e tam..
    >
    > patrz na jej post ponizej, pisze ze miala by problem z namowieniem sasiadow
    > by zaparkowali tak by on nie wiechal, mozna
    > by sadzic po tyjm ze tylko jej to przeszkadza.

    Dla mnie i nie tylko, jest to bez znaczenia - ten fiut zakłóca jej spokój
    /Magdy/ i ma tego nie robić!

    Zacząłbym na miejscu Magdy rozsyłanie pism ze skargą do wszelakich
    instytucji odpowiedzialnych za porządek i ład w mieście, poprzez Um, UG czy
    też wojewodę. Jeżeli to by nie wystarczyło /sądzę że wystarczy ;)/ -
    kontrola transportu drogowego, ochrona środowiska itp itd...... :)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany