    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TIR na osiedlu
    Date: Fri, 30 Jul 2004 10:34:14 +0200

    > 650kg ? Kurde to niezły z niego byczek. Pewnie startuje w zawodach
    > Strongmana :)

    teraz to zes mnie rozbroil. Jak bys go brakl na plecy to rzeczywiscie yl by
    to ciezar 650 kg, ale w tym przypadku ciezar sie sporo zmniejsza bo tylko z
    jednej strony
    go podnosisz.

    > Nawet dla 2 ludzi to niezły wysiłek, bo przypada na łebka po ok. 200 kg
    jak
    > dźwigają razem z jednej strony.

    zeskanuje zdjecie, bo chyba gdzies mam :)

    > A nie sądzę, żeby ten niedobry sąsiad jeszcze miał tam choć jednego
    > przyjaciela - no chyba, że takiego, który także z drugiej strony
    ciężarówkę
    > stawia.

    jestem zmuszony zaprezcyc, Pani Magdalena sama twoerdzi ze nie znalazla by
    sasiadow ktorzy
    zaparkuja tak by on nie wkjechal tym samym poteiwrdza fakt ze im to nie
    przeszkadza.
    Zwykle to takie osoby jak Pani Magda nie maja przyjaciol .

    > --
    > Jacek "Plumpi"
    > p...@w...pl
    > Usuń iksa - zabezpieczenie antyspamowe