  • Data: 2004-07-28 19:26:58
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "tch" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to pospij sobie przy dźwiękach takiej ciężaróweczki cwaniaku,
    > i jak nie masz nic do powiedzenia to się nie udzielaj, proszę.
    >
    > Magda
    >
    > PS
    > imienia się wstydzisz??
    >
    > akurat źle trafiłaś bo dokładnie naprzeciwko mojego domu
    też parkuje taki kontenerek i nie widzę żadnego problemu
    /chyba że walory estetyczne/
    a startuje też o różnych kosmicznych porach.
    dlatego proszę mnie nie nazywać cwaniaczkiem rozhisteryzowana kobieto.
    bo wiem co piszę i dokładnie wiem jak to jest.
    a trwa to ładnych kilka lat.
    bardziej mnie wkurzają kościelne dzwony które sie tłuką bez umiaru
    ale to już zupełnie inna sprawa.
    M.
    ps.
    zawsze tak się podpisuję i wyjątków nie będzie.
    może jeszcze ci nip podac?