  • Data: 2004-07-29 06:50:49
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    castrol napisał(a):

    > Ale ludzie maja problemy, nie ma co

    Pewnie, drobny problem.
    Jakiś rok temu dostałem o 3 w nocy telefon z pracy, że muszę przyjechać
    bo zwieźli poszkodowanych z karambolu (swoją droga jak oni to zrobili
    ze o tej godzinie udało im się w 4 samochody sie stuknąć - nie mam
    pojęcia), i koledzy operują na cztery ręce, a ja jestem najbliżej.
    Wyszedłem z domu, i co widzę? na uliczce osiedlowej TIR zaparkowany,
    blokuje wyjazd mojego (i 8 innych samochodów). Próbowałem gościa
    wywołać klaksonem (sytuacja tego wymagała, sasiedzi mnie chyba
    znienawidzili...), ale nic z tego - wychylił się z okna stwierdził, że,
    cytuję: "pi.... się, nie odjadę bo jestem naje....".
    Musiała karetka po mnie przyjechać...

    Ale pewnie, to drobny problem jak ktoś wjeżdża takimi smokami na małe
    uliczki.

    "kontenerek", dobre sobie.

    Pozdro
    Massai