  • 1. Data: 2005-01-25 22:29:41
    Temat: Szybkie pytanie: pełnomocnictwo do KOMORNIKA - wystarczy??
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    Co do mojej małżonki jest postępowanie egzekucyjne - ona jest w ciąży
    (zagrożonej) no i nie chcę jej denerwować i fatygować: pełnomocnictwo spisane u
    notariusza wystarczy mi? Bo spisaliśmy takowe za niecałe 40 zł i pisze tam o
    komorniku, urzędach itp., a nie chcę mieć problemów dodatkowych przy wizycie u
    komornika?
    Wystarczy mi takie pełnomicnictwo??

  • 2. Data: 2005-01-26 11:52:00
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    kredytobiorca napisał(a):
> [...]
    > komorniku, urzędach itp., a nie chcę mieć problemów dodatkowych przy wizycie u

    Starczy. Aż za dobre - wystarczyłoby nawet bez notariusza.

    --
    :) Johnson

  • 3. Data: 2005-01-26 16:07:42
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    > Starczy. Aż za dobre - wystarczyłoby nawet bez notariusza.

    Dziękuję:)