  • 1. Data: 2004-05-30 14:39:28
    Temat: Szkoła Języków Obcych a prawo
    Od: "SKY_NET" <w...@n...pl>

    Witam.
    Mam pytanie dotyczące warunków prowadzenia takiej instytucji jak prywatna
    szkoła języków obcych.
    Mianowicie czy ktoś orientuje się może jakie warunki trzeba spełnić aby taką
    szkołę utworzyć i kto może w niej nauczać?
    SKY_NET
    gg: 7356101

  • 2. Data: 2004-05-31 14:04:37
    Temat: Re: Szkoła Języków Obcych a prawo
    Od: "greg" <g...@p...edu.pl>

> [...]
    taką
    > szkołę utworzyć i kto może w niej nauczać?

    Trzeba sie zapoznać z ustawą o systemie oświaty i rozporządzeniem ministra
    edukacji w sprawie zakładów kształcenia nauczycieli.

  • 3. Data: 2004-05-31 19:06:03
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "greg" <g...@p...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Trzeba sie zapoznać z ustawą o systemie oświaty i rozporządzeniem
    ministra
    > edukacji w sprawie zakładów kształcenia nauczycieli.

    A co ma USO i placówki doskonalenia do tego? Bzdury gadasz. Jesli nie
    mają statusu szkoły niepublicznej (w ramach systemu oświaty), ani nie
    wydaja certyfikatów państwowych to ustawy dot. szkolnictwa nie mają tu
    nic do rzeczy.

    pozdr

    cherokee

  • 4. Data: 2004-06-01 11:37:21
    Od: "greg" <g...@p...edu.pl>

> [...]
    > mają statusu szkoły niepublicznej (w ramach systemu oświaty), ani nie
    > wydaja certyfikatów państwowych to ustawy dot. szkolnictwa nie mają tu

    Sorki piszac o tym mialem na mysli nauczycielskie kolegia językow obcyh.
    Zasugerowałem sie sformułowaniem "Szkoła", wszystko zależy od tego
    oczywiście co miał na myśli SKY_NET pisząc "Szkoła", bo szkół językowych to
    rzeczywiście jest bez liku prowadzących np. kursy językowe.

  • 5. Data: 2004-06-01 14:49:09
    Od: "SKY_NET" <w...@n...pl>

> [...]
    > oczywiście co miał na myśli SKY_NET pisząc "Szkoła", bo szkół językowych
    > rzeczywiście jest bez liku prowadzących np. kursy językowe.

    Dziekuje za wszystkie dotychczasowe odpowiedzi.
    Chodzi mi o niepubliczna kursowa placowke oswiatowa bedaca firma prywatna.
    Czy istnieją jakies konkretne wymagania dotyczace uprawnien wykladowcow
    takiego kursu?
    Ewentualnie gdzie szukac informacji na ten temat?

    SKY_NET
    gg: 7356101