  • 21. Data: 2004-08-31 19:50:35
    Temat: Re: Odp: Odp: Szkoła
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Drwal* [ z...@d...sie ] napisał(a):

    > Shumman nie byl patronem UE?

    Robert Schuman byl jednym z zalozycieli UE! tamten drugi to inny
    czlowiek

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 22. Data: 2004-09-01 08:50:03
    Temat: Re: Szkoła
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Prawnikowi oprócz prostych rachunków wystarczą działania na ułamkach
    > zwykłych (spadki, odrębna własnosc lokali, współwłasność), obliczanie
    > procentów (wpisy, odsetki), . Całą resztę matematyki można sobie darować.

    no to jakby nie patrezc maturalne zadania :)

    matma rozszerzona na nowej to jak zwykla na starej.

    P.

  • 23. Data: 2004-09-01 15:54:14
    Od: "Paul4" <p...@g...pl>

    Drwal wrote:
    no co chcesz, przegapil chlopak ;)

    _______________

    Chodziło mi o rok szkolny, nie czepiajmy się szczegółów:( A co do studiów to
    mam jeszcze parę pytań: ciężko jest się dostać? Co trzeba zdawać aby się
    dostać, czy na studiach pisze się jakieś egzaminy wstępne? Czy istnieje coś
    takiego jak konkurs świadect? Zaznaczam, że cały czas chodzi mi o szkołę
    prawniczą we Wrocławiu.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 24. Data: 2004-09-01 16:49:14
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Paul4* [ p...@g...pl ] napisał(a):

    > Chodziło mi o rok szkolny, nie czepiajmy się szczegółów:(

    to chyba bylo do mnie :P