  • Data: 2006-10-19 13:47:23
    Temat: Re: Szalejacy wodomierz - prosze o pomoc
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisal w wiadomosci
    news:eh7uuq$ms9$1@opal.futuro.pl...

    > to samo sobie pozniej pomyslalem, ale wiaderko moze byc za male, licznik
    > zimnej wody jest wyskalowany tylko do 2 miejsc po przecinku, cieplej do 3,

    Czyli 0,01 metra szesciennego? To 10 litrów. Najwyzej po postu napelnic trzeba
    kilka wiaderek. Mozna przeciez kolejno. Spodziewalem sie, ze bedzie gorzej.

    > nie wiem czy nie lepsza byla by wanna, ale to jest bardzo dobry pomysl, ilosc
    > wody na 100% bedzie ta sama, to i wskazania licznikow musza byc bardzo podobne

    Ale po co Ci ciepla i zimna? Przeciez wiadomo, ile ma takie wiaderko. Mozna je w
    ostatecznosci wyskalowac jakims litrowym naczyniem, których pelno w kuchni.
    Przeciez my potrzebujemy stwierdzic, czy wodomierz nie wskazuje 10 zamiast 1
    litra, a nie stwierdzic kilkuprocentowe uchybienie.