  • Data: 2006-10-20 10:58:21
    Temat: Re: Szalejacy wodomierz - prosze o pomoc
    Od: "Krzys" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1161270261.324263.56660@h48g2000cwc.googlegroup
    s.com...

    Bardzo dziękuję, teraz mając tę wiedzę mogę się bronić. I wiem
    jakich argumentów użyć, i nie dam się w spółdzielni a licznik
    miałam instalowany 7 lat temu więc przynajmniej takiego argumentu
    użyję
    Dziękuję bardzo
    Agnieszka

    Legalizacja jest wydawana na 5 lat a nie na 7 lat
    Są dwie możliwości - nieszczelność np. cieknący kibelek potrafi nawet 1-2 m3
    na dobe lub zapchane sito.
    Możliwość rozwiązania problemu:
    ekspertyza wodomierza - koszt około 138 PLN (odradzam nie opłaca się)
    wymiana na nowy - koszt około 70 PLN
    W obu wypadkach należy się zgłosić po wytyczne do spółdzielni jak to prawnie
    dokonać aby nie mieć pózniej problemów ze spółdzielnia - naruszanie plomb.
    Wymiana wodomierza w/w należy do użytkownika.