  • Data: 2002-08-13 19:02:00
    Temat: Re: Sytuacja - dalsze jej konsekwencje.
    Od: Wojciech <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Aug 2002 20:46:37 +0200, Marcin Gil wrote:

    > zaniechania z
    >
    > § 2. W powyzszych granicach, w braku odmiennego przepisu ustawy lub
    > postanowienia umowy, naprawienie szkody obejmuje straty, które
    > poszkodowany poniósl, oraz korzysci, które móglby osiagnac, gdyby mu
    > szkody nie wyrzadzono.
    >

    > Tak? A co z tym paragrafem?

    a co z nim jest nie tak ?

    > Gdyby osoba przedstawiona w tej scence nie
    > miala chleba z dodatkiem, to nie musiala by jechac, a tak musiala no i
    > poszkodowany poniosl straty - w wyniku wyrzadzenia szkody.

    nonsens,
    powiedz mi jakie sa twoje koszty pojscia do sklepu i zakupu nowego chleba
    wytoczylbys powodztwo, oplacil wpis i wszczal proces o taka forse ?

    straty moglyby ewentulanie polegac np na kosztach leczenia,gdyby sporzywajac
    feralny chleb np zlamala zab,

    jezeli jestes sklonny uznac, ze normalnym nastepstwem gwozdzia w chlebie
    jest kolizja samochodowa, to gratuluje inwencji i zycze powodzenia przed
    sadem

    --
    Wojciech