  • Data: 2002-08-16 16:37:42
    Temat: Re: Sytuacja - dalsze jej konsekwencje.
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pią, 16 sie 2002 o 11:38 GMT RZ napisał(a):

    > Witam,
    > dokladnie tak. W W.Brytanii bylo kilka procesow
    > z tego powodu i teraz az milo popatrzec jak wszystkie
    > powierzchnie szklane z ktorymi mozesz miec przypadkowy
    > kontakt sa oznakowane napisem albo mniej lub bardziej
    > gustownymi szlaczkami.
    > pozdrawiam
    > Rysiek

    Kilka lat temu pewna pani z Federacji Konsumentów opowiadała,
    że WYGRALI sprawę z jedną z sieci supermarketów.
    Była to sprawa o odszkodowanie dla pewnej klienti
    za złamanie ręki podczas upadku na śliskiej podłodze
    jednego z supermarketów tej sieci.
    Cała sprawa oczywiście działa się w POLSCE.

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    [ KLoSS - Andrzej Koszarek - Poznań - 30 ]
    Jak mądrze zadawać pytania: http://rtfm.bsdzine.org/rtfm/ ]