  • 1. Data: 2003-12-03 13:06:12
    Temat: System 120 dniowy - jak to jest ?
    Od: "Paweł S." <x...@x...pl>

    Witam!

    W związku z tymi ostatnio szumnie robionymi nalotami mam pytanie: Czy mając
    wersje 120 dniową win 2000 prof. można używać po skończeniu tego czasu i
    instalować ponownie wersję 120 dniową ? Nie znalazłem info czy taki sposób
    jest legalny.

    Pozdrawiam Paweł Z.

  • 2. Data: 2003-12-03 13:27:51
    Temat: Re: System 120 dniowy - jak to jest ?
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>

> [...]
    >instalować ponownie wersję 120 dniową ? Nie znalazłem info czy taki sposób

    Teoretycznie można (nikt tego nie sprawdzi) ale pamietaj, że jest to wersja
    demonstracyjna i nie wolno prowadzić na niej działalnosci komercyjnej. Czyli
    jeżeli postawisz 2000 i będzie to wolno stojąca maszyna na której nikt ni
    epracuje to ok. ale jezeli sie okaże, że masz takich maszyn 5 i są
    wykorzystywane do prowadzenia normalnej działalnosci fimy to jest to
    nielegalne

  • 3. Data: 2003-12-03 13:54:47
    Od: "Paweł S." <x...@x...pl>

    On Wed, 3 Dec 2003 14:27:51 +0100
    "Dariusz Młyński" <m...@p...pl> wyprodukował:

> [...]
    > na której nikt ni epracuje to ok. ale jezeli sie okaże, że masz takich
    > maszyn 5 i są wykorzystywane do prowadzenia normalnej działalnosci fimy to

    Chodziło o przypadek gdzie w domu ktoś korzysta. Po 3 miesiącach robimy
    format i na nowo wszystko. Ja używam Linuksa więc problemu nie mam. Tylko
    brat chce... wole spokojnie spać, niż potem sie denerwować.

    Pozdrawiam Paweł S.

  • 4. Data: 2003-12-03 15:36:40
    Od: "Wojciech K \( NO SPAM \)" <cgi.to konto nie działa@NO.SPAM.interia.pl>

    Paweł S. x...@x...pl napisał co następuje:
> [...]
    > robimy format i na nowo wszystko. Ja używam Linuksa więc problemu nie
    > mam. Tylko brat chce... wole spokojnie spać, niż potem sie denerwować.

    Takie dystrybucje mają najcześciej datę końcową !
    więc po jakimś czasie tak czy inaczej nie będą działać !

    --
    Wojciech K
    http://190.pl/ Portal o sieciach: www.190.pl/portal/

  • 5. Data: 2003-12-03 17:56:37
    Od: "Piotrek" <c...@w...pl>

    Wojciech K ( NO SPAM ) wrote:
    > Takie dystrybucje mają najcześciej datę końcową !
    > więc po jakimś czasie tak czy inaczej nie będą działać !

    owszem, lecz wowczas pojawiaja sie np Windows 2003 Server i mozna zaczac
    testowac wlasnie ten system...