  • 1. Data: 2003-12-03 13:06:55
    Temat: Re: Wizyta na Polcji, a brak wezwania
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > O Leszku:
    > Godzine pozniej:
    > Czyli "Robcio"-wi czasami wolno (pisac glupoty) ?

    czasami to nie zawsze (przeczytaj kilka dyskusji) .. po za tym rozpedzilem
    sie w kwesti nie zwiazanej bezposrednio z sprawa, nie pisalem ze wiem iz tak
    jest na pewno to byl bardziej zart ;)
    Ale ciesze sie ze tak dokladnie wszstko studiujesz ;))))

  • 2. Data: 2003-12-03 13:07:09
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    "Robcio" <r...@i...pl> napisał:

    O Leszku:
    >on zawsze glupoty pisze. [..]
    Godzine pozniej:
    >Masz racje.. sorrki rozpedzilem sie ;)
    Czyli "Robcio"-wi czasami wolno (pisac glupoty) ?

    KaMil

  • 3. Data: 2003-12-03 13:46:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie w kwesti nie zwiazanej bezposrednio z sprawa, nie pisalem ze wiem iz

    Ale fakt że jadaczkę powinieneś z lekka utemperować i nie wprowadzać agresji
    tam gdzie jest niepotrzebna.

    Pozdr
    Leszek