  • 1. Data: 2003-12-03 12:32:40
    Temat: Usluga na raty
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Czy wykonujac usluge (np. montarz) i chcac rozbic klientowi naleznosc na
    raty, moge to zrobic bez dodatkowych umow ? Jesli tak, to w jaki sposob ? Na
    fakturze moge wpisac jako sposob platnosci "dwie raty" ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-03 12:52:21
    Temat: Re: Usluga na raty
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Patryk napisał:

> [...]
    > raty, moge to zrobic bez dodatkowych umow ? Jesli tak, to w jaki sposob ? Na
    > fakturze moge wpisac jako sposob platnosci "dwie raty" ?

    A nie lepiej mała umowa, żeby później uniknąć niejasności i sporów?

    Poza tym, pamiętaj, że wystawienie faktury spowoduje u Ciebie powstanie
    przychodu, od którego płacisz podatek.

    pozdrawiam

    ja

  • 3. Data: 2003-12-03 15:06:52
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Użytkownik "marcin" <s...@s...friends.id.pl> napisał w wiadomości

    > A nie lepiej mała umowa, żeby później uniknąć niejasności i sporów?
    >
    > Poza tym, pamiętaj, że wystawienie faktury spowoduje u Ciebie powstanie
> [...]

    A czy moge prosic o wzor takiej umowy ?

  • 4. Data: 2003-12-03 15:59:41
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Patryk napisał:

    > A czy moge prosic o wzor takiej umowy ?

    1. zobowiązujesz się zrobić coś tam.
    2. oni się zobowiązują zapłacić.
    3. Płatność nastąpi w dwu ratach
    a) pierwsza do dnia .............
    b) druga do dnia ..............

    O ile mnie księgowość dobrze poinformowała, to możęsz wystawić fakturę z
    wpisanym w miejscu płatność zdaniem: "płatność zgodnie z umową".

    to najprostsze z możliwych.

    pozdrawiam

    marcin