  • Data: 2006-04-20 17:07:34
    Temat: Re: Swiatlowod TPSA przez moje grunty!
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Chca polozyc 200m tego swiatlowodu. Facet mnie straszyl, ze jak
    sie nie zgodze to polozy po drugiej stronie ulicy. Po drugiej stronie
    ulicy....tez jest moje pole :D

    Z tego co wiem moga jeszcze polozyc swiatlowod w pasie przydrogowym,
    ale to bedzie ich kosztowalo wielokrotnie wiecej i bedzie trudniejsze
    technicznie. Dlatego chcialbym sie dowiedziec: Ile moge od nich
    wyciagnac?

    Wlasciwie to chodzi mi o jakies przykladowe kwoty, ile ktos zdolal
    wynegocjowac.
    Oplate cykliczna to ja juz planuje od nich miec za dzierzawe 14 slupow,
    ktore stoja na moim terenie :D (a ktorych nie ma w ksiegach
    wieczystych) ;-)