  • Data: 2006-04-20 22:53:18
    Temat: Re: Swiatlowod TPSA przez moje grunty!
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    No wiesz, ale jak przychodzi do mnie facet z firmy wykonujacej prace
    zlecone dla TPSA i chce, zebym podpisal jakis swistek, najlepiej bez
    czytania to dla mnie on juz jest skreslony. A jak chcialem sobie wziac
    do domu te umowe, zeby ja przeczytac na spokojnie i sie zastanowic, to
    on mi zaproponowal...ze sam mi przeczyta. Ma szczescie, ze go nie
    zwyzywalem :D

    Wydaje mi sie, ze oni maja jakas pule pieniedzy na odszkodowania, a im
    mniej dadza ludziom tym wiecej dla nich.