  • Data: 2005-05-20 23:05:56
    Temat: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Niestety 997 tu nic nie pomoże. Chodzenie i próby nawiązania rozmów na
    > niemal wszystkie tematy są niekaralne. Natomiast z doświadczenia wiem,
    > że wystarczy powiedzieć, ze nie masz ochoty z nimi rozmawiać, a ci sami
    > już nie przyjdą.

    W moim przypadku pomogło dopiero zwymyślanie i zagrożenie (wiem -
    fikcyjne ;) ) policją. Od paru lat mam spokój. Tele2 próbowało przejąć
    ich rolę, ale też sobie poszli w cholerę (jak przyjdą jeszcze raz i
    przedstawią się jako 'telekomunikacja', to wyskoczą i zażądam kasy za
    reklamację, jaką mi wisi TPSA - wtedy już na pewno nie wrócą ;) )