  • Data: 2005-05-21 08:14:18
    Temat: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Storczyk [Fri, 20 May 2005 21:54:40 +0200]:

    > Ciagle chodza po mieszkaniach, przynajmniej raz w miesiacy
    > i nagabuja bezczelnie. Jak to plemie wyplenic?

    Metoda jest jedna, ale skuteczna jak diabli -- mnie omijaja
    szerokim lukiem nawet na ulicy, a jak sama zagadne to nagle
    maja milion wazniejszych spraw :P

    Trzeba tylko:
    - Znac Biblie
    - Poswiecic pare tygodni na polatanie na ich spotkania
    - Nauczyc sie zabierac im ksiazeczki przy czytaniu Biblii
    - Trafic do starszych zboru za gloszenie lewych pogladow

    Dziala wprost rewelacyjnie.

    Kira