  • 11. Data: 2006-10-03 21:54:05
    Temat: Re: Studia zaoczne - alimenty, czy ojciec musi wystąpić o uchyle
    Od: " pmj" <p...@N...gazeta.pl>

    #### LONGUS #### <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik " pmj" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > placil na podst wyroku czy umowy - to wazne ! podaj wiecej szczegolow
    > nota bene nalezy pozazdroscic ojca

    [...]

    Placil na podstawie wyroku. Ale kilka razy zmieniane byly warunki (raz
    podwyzszenie, raz obnizenie) i to akurat regulowane bylo w drodze ugody. Sam
    jestem juz pelnoletni, pracuje i nie mieszkam z zadnym z rodzicow. Jest wiec
    dla mnie oczywiste, ze jakos musze uregulowac te sprawe...

    Dzieki za odzew...

    Pozdrawiam,
    pmj

  • 12. Data: 2006-10-04 07:09:15
    Od: stern <s...@0...pl>

    pmj napisał(a):

> [...]
    > jestem juz pelnoletni, pracuje i nie mieszkam z zadnym z rodzicow. Jest wiec
    > dla mnie oczywiste, ze jakos musze uregulowac te sprawe...

    pozew o uchylenie alimentów.
    niech Twój ojciec napisze go do sądu, z podaną wyżej argumentacją.
    Ty w odpowiedzi, ale na rozprawie zgodzisz się i po sprawie :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 13. Data: 2006-10-04 16:06:41
    Od: " pmj" <p...@N...gazeta.pl>

    stern <s...@0...pl> napisał(a):

    > pozew o uchylenie alimentów.
    > niech Twój ojciec napisze go do sądu, z podaną wyżej argumentacją.
    > Ty w odpowiedzi, ale na rozprawie zgodzisz się i po sprawie :)

    Jesli to faktycznie jedyne wyjscie, to troche kiepsko :( Sprawa sie wiec
    komplikuje...

    W kazdym razie dzieki za pomoc...

    Pozdrawiam,
    pmj